Aphrose

Teljeskörű márkatervezés | Csomagolás tervezés
Aphrose

Természetes szépség, ciprusi harmónia

Az Aphrose márka arculatának megtervezése a természetes szépség és a kifinomult elegancia jegyében történt. A logó és a csomagolás kialakításakor elsődleges célom volt, hogy a termék prémium minőségét és egyedi karakterét tükrözzem. A logóban megjelenő női arc és rózsa kombinációja finoman összefonódva jelképezi a természetes szépséget és a természetességet, amit az Aphrose képvisel.

Célcsoport: 20-30 év közötti nők, akik az egyedi, természetes alapanyagú kozmetikumokat részesítik előnyben. Az arculatot meghatározó színek - a ciprusi kék és a rózsaszín - a Földközi-tenger nyugalmát és a rózsakertek romantikáját idézik, erősítve a márka egyedi hangulatát.

Az Aphrose arculatépítése során a márka értékeire és esztétikájára összpontosítottam. A csomagolástervezésnél fontos volt számomra, hogy a vásárlók azonnal felismerjék a termék prémium minőségét, miközben a csomagolás praktikus és esztétikus is marad. Az illusztrációk, amelyek Aphrodité kecses alakját ábrázolják, a női szépség sokszínűségét és természetes eleganciáját hivatottak kiemelni.

Csomagolástervezés: Az Aphrose csomagolása a prémium natúrkozmetikumok piacára készült, figyelembe véve a célcsoport igényeit. Az általam tervezett csomagolás nemcsak esztétikailag vonzó, hanem praktikus is, tükrözve a márka filozófiáját és minőségét.

Logótervezés és márkaarculat: Az Aphrose logójának és arculatának kialakítása során a cél az volt, hogy a márka értékeit és egyedi stílusát a lehető legjobban kifejezzem. A piktogramok a rózsavíz spirituális természetére, míg az illusztrációk a női szépség sokszínűségére és eleganciájára fókuszálnak.